krusenhof.blogg.se

Snart kliver vi över tröskeln till vårt drömhus. Följ med på resan!

Uppdatering

Kategori: Allmänt

Det händer inte mycket på husbyggarfronten, men det är ganska skönt eftersom allt har gått så himla snabbt hittills... Man behöver ju även andas emellan varven. Tror att kroppen känner av att stressen lagt sig lite för nu har förkylningar och feber kommit till vårt hus...
 
När jag säger att det lugnat ner sig lite betyder inte det att det står helt still. Nej! I veckan var vi på banken och förberedde allt som var tvunget att förberedas så som konton etc. Känns otroligt bra! Vi har även skrivit på och lämnat in slutbeställningen till Eksjöhus. Nu väntar vi bara på att kommunen ska ge klartecken och granska ritningarna etc. och så fort det är klart kommer vi att få datum för husresning och inflyttning!!! Ska bli så skönt att få datum!!!!
 
Familjen gick igenom veckorna framöver och de är uppbokade till max... Nästa lediga helg är i november... Det är ju ganska bra då tiden går snabbare, men med tanke på att vi ska flytta ut härifrån innan julhelgen så bör vi nog börja packa ner lite då och då nu snart. Annars blir det stressigt! Idag, när jag ändå ligger sjuk, passar jag på att sälja av möbler på Blocket.se. Jag måste även börja måla om möbler vi ska spara till vita... Jaha, från att i början av detta inlägg konstatera att det är ganska lugnt så har jag nu stressat upp mig själv... Det är MYCKET som ska göras på ganska kort tid...
 
Men det får helt enkelt vänta! Nu ska jag fortsätta sjuka här hemma...
 
Ska snart lägga upp lite inlägg om val vi gjort i olika rum! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: