krusenhof.blogg.se

Snart kliver vi över tröskeln till vårt drömhus. Följ med på resan!

Second

Kategori: Allmänt

Några av er tyckte det var lite dåligt med uppdateringen här på bloggen så idag blir det två inlägg! :)
 
Igår följde familjen trenden och åkte till två secondhand-butiker för att se om vi kunde hitta något... (Är på jakt efter en annorlunda skrivbordsstol till S. Vet dock inte vad än...) Ni som känner mig vet att jag inte är något stort fan av andrahandsshopping, trots många vänners superfina fynd, men jag är inte den som är den, jag är villig att testa! Och tur var väl det för igår hittade vi något som jag varit nära att köpa vid flera tillfällen och då till ett MYCKET högre pris...
 
Denna blev vår för 80 kronor! Funderar på att ha ljusslingor i den, eller kanske blommor, eller... Ja, vi får se!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: