krusenhof.blogg.se

Snart kliver vi över tröskeln till vårt drömhus. Följ med på resan!

Nytt

Kategori: Allmänt

Har varit på jakt efter en vit stege att ha i sovrummet som vi kan hänga filtar/kläder på. Det finns många runt om på nätet, men de är mer som hyllor att ställa saker på, alltså inte så som vi tänkt oss... En vän hade uppmärksammat detta och hittat en! Jag kollade upp den och efter att ha granskat den noga så var det bara att slå till!
 
 
Av målat massivt trä från www.ellos.se och priset... 299 kronor! Ännu ett fynd, helt klart! 
 
För att kunna ta del av ett erbjudande var jag tvungen att köpa något mer och det fick bli dessa söta ljulyktor i glas - 5 stycken!
Och erbjudandet: 30 % på dyraste varan och detta knivset och skärbrädor för 0 kronor! Jag är väldigt nöjd med mina köp!
TACK ANNA FÖR TIPSET!
 
 

Kommentarer

  • Annica säger:

    Hihi! Vad kul att ni fyndar så mycket. Och att ni vet allt ni ska ha redan nu! Imponerad :-)

    Huset ser ju färdigt ut för tusan! Lätt att ni får flytta in snabbare! Kramar till er och Nöbble Byväg

    2013-01-23 | 21:15:45
  • Johan Svensson säger:

    Jag kan verkligen förstå och repsekter den glädjen ni visar för hittande av en stege. Stamma känsla fyllde mig när jag insåg att en våningssängsstege från ikea skulle passa perfekt till ett loft vi har i gästhuset...

    Det är de små sakerna i livet...

    2013-01-24 | 15:57:37
    Bloggadress: http://www.vikingfonster.se

Kommentera inlägget här: